söndag 3 januari 2010

hellu

idag så har jag ju inte varit uppe så länge än hehe, jag och sebbe vaknade 15.40 av att mamma ringde och frågade om vi levde. konstigt att vi sov så länge tycker jag, vi la ju oss ändå typ 2 och det är inte så sent. aja, vi gick in och satte oss vid datan typ. vid 17.00 gick vi ner och åt tacos, gött! när vi hade ätit gick vi upp på mitt rum och satte oss vid datan igen. nu sitter jag här och skriver och sebastian sitter vid min dator och spelar the sims 3 och frågar massa saker om det hela tiden för han ska göra han & mig. :) nu kommer han fråga ännu mer för nu ska han göra mig, ojojoj! aja, senare ska jag & sebastian gå ut på en promenad runt sjön. vi har inget bättre för oss och vi kommer antagligen inte kunna somna på ett tag och vi har ingen film vi kan se så vi kommer få se en tråkig film eller en vi redan har kollat på.

aja vi får helt enkelt se vad som händer ikväll, jag kanske skriver mer sen, får se vad jag hinner och orkar.

hare bra,

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar