fredag 1 januari 2010

hejsan
igår gick jag å la mig vid tre nånting å vi sov ända till tre idag. när vi vaknade så gick vi in direkt och gick in på mitt rum. vi satte oss vid datorn och gjorde inte så mycket. runt 4 halv 5 kom britta,ingrid,signe & farmor. vi fick 300 kr var av britta i julklapp, jag är nöjd för jag vill ha pengar. vi vika lite och pratade lite och sen ville dom träffa sebbe så jag gick upp och hämtade han. vi var där nere ett litet tag sen skulle dom dra och då drog vi upp. nu sitter vi här uppe igen och orkar inte göra så mycket. snart äre väl mat och efter maten går vi väl ut i stugan och tittar på en film eller nånting.

nyårsafton var riktigt mysig. jag och sebbe satt inne i stugan och kollade på wallander först, sen gick vi in och senare gick vi ut och smällde. alfons klarade sig riktigt bra faktiskt. vi var ute på fältet och smällde lite men vi gick in ganska snabbt igen för det var kallt och det gick inte så bra.
när vi gick in så bestämde vi en film och sen gick vi ut och kollade på den. när vi hade kollat klart på den gick vi och la oss och då läste sebbe lite av den där boken för mig igen. den är faktiskt bättre än ja trodde, jag fattar mer när han läser än när jag läser själv iaf.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar