söndag 24 januari 2010

hejsan
har inte haft tid eller ork att skriva nånting här på ett tag men nu kommer det.
jag var hemma tisdag & onsdag från skolan för att jag mådde illa,hade ont i huvet & halsen och sen hade jag feber också. gick till skolan i torsdags iaf men jag mådde inte så bra då heller. fick ont i örat för några dagar sen så jag skulle ju gått på discooot i fredags men orkade inte för jag hade så ont i örat och mådde inte speciellt bra, så jag var hemma med sebastian istället.
i onsdags fyllde ju sebastian 15 år också, jag kunde inte träffa han då eftersom jag var sjuk, men jag hoppas han hade det bra iallafall.
igår var några av grannarna här och åt åså. det var trevligt men dom flesta var ju lite smått konstiga i slutet. roliga var dom ju iallafall så vi hade ju rätt så kul. ronny satt mest uppe i mitt rum hela kvällen och satt vid datan och kom bara ner ibland.
idag så har jag och sebastian städat mitt rum, varit ute med berit två gånger eftersom alfons vägrar att komma ut från buren så han får väl sitta där och tråka. klockan tre kom, annalena&jari, annsofie,acke&johan och farmor&farfar eftersom att jag fyller 16 idag. dom var här i någon timme eller två vet inte riktigt. sen åkte dom och då gjorde vi inte så mycket. snart ska jag och sebastian gå ner och äta och sen vet jag inte vad vi hittar på direkt. men dagen har iallafall varit bra så jag ska inte klaga.
ni får ha det så bra allihopa.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar