söndag 17 januari 2010

hallå
som ni ser så tar jag inte så mycket bilder så det blir lite blandade bilder i inläggen och jag gör inte så mycket nu för tiden eftersom att det är så kallt ute och vad finns det att göra inne?
idag så vaknade jag och sebastian runt halv 11. han åkte på de där saken igen fast det tog inte lika lång tid som igår, nu var han ju bara där typ en timme. vid halv två skjutsade pappa in mig till sura så jag kunde träffa sebastian. vi gjorde inte så mycket, det var meningen att vi skulle gå hem sen. så vi gick in på konsum och köpte choklad och satt där inne ett tag och pratade lite. efter ett tag började vi gå hemmåt. fast vi orkade inte gå hela vägen så jag ringde pappa när vi va vid slussen och frågade om han kunde hämta oss vid kyrkan. när vi hade kommit ut till vägen så såg vi pappa komma så han hämtade oss vid slussen istället. skönt för jag orkade verkligen inte gå. när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket, det vanliga. vi satt vid datan och gjorde inte så mycket mer. vid sex så gick vi ner och åt. efter maten gick vi ut med alfons så han skulle bli lycklig. nu har vi precis kommit in och nu sitter jag här och sebastian ligger i min säng och spelar spel på hans mobil och så lyssnar vi på musik också. jag vet inte vad som händer sen.. titta på en film och läsa malin+rasmus = sant typ. nu ska jag va lite social med sebbe.
ni får ha det så bra alla.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar