lördag 9 januari 2010

hejsan

idag vaknade jag och sebastian klockan 13.00 typ, då gick jag och satte mig vid datan medan han låg kvar i sängen och degade som vanligt. vi har inte gjort nånting idag typ. mamma frågade om jag ville med till henke å fira han eftersom han har fyllt år, fast sebbe är ju här så jag kunde ju ändå inte följa med. så vi har ätit,duschat, varit ute med alfons, suttit vid datan och legat i sängen hela dagen typ. ikväll har jag ingen aning om vad som händer. antagligen blir det väl att kolla på en film och läsa den där boken. kanske ska börja kolla på författaren på internet också så jag kan skriva lite om han och lämna in till birgitta. ska faktiskt börja bli lite duktigare i skolan nu så jag kan höja mina betyg i några ämnen så jag kan komma in på det jag vill. nu ska jag väl vara lite social med killen som ligger i min säng och äter choklad.

ni får ha det så bra.

puss!

ååh, va jag saknar min sulan :'(<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar