fredag 8 januari 2010

hejsan


idag var det skola igen då. skönt med fredag iallafall. sebastian sov hos mig inatt också och kommer antagligen sova här idag och sen vet jag inte hur han har tänkt med resten av helgen. men i skolan så hade vi först idrott, erdin hade lektionen så vi hade basket och spökboll. jag var jätte duktig och var med hela tiden, det är inte ofta (a) men efter idrotten så skulle vi haft slöjd, men jag valde sy och susanna va inte där så jag gick till aulan och gjorde ingenting i 40 minuter sen kom sebastian och var lite social tills han gick in. sen när dom andra slutade träslöjden så gick vi och åt. efter lunchen hade vi no, vi typ gick igenom vad vi hade gjort och sen gjorde vi lite frågor. eftet det hade vi matte, vi jobbade bara en halvtimme för sen gick vi ner och pratade med lilly och gymnasievalen och det. vi fick lösenord och sånt så vi kan blabla de man nu ska. efter skolan gick jag och jennifer till badhuset och sola och när vi hade gjort det kom pappa och hämtade mig. när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, typ satt och kollade på tv och sen har jag städat kaninburarna, duktigt av mig. nu sitter jag här och väntar på att sebastian ska komma. men han verkar inte komma på ett tag så jag får väl sätta mig och titta på guds tre flickor, he. ikväll vet jag inte riktigt vad jag och sebastian ska hitta på men det blir väl att titta på någon film och så.

ni får ha det så bra.
puss

1 kommentar: