söndag 10 januari 2010

hejsan

idag vaknade jag och sebastian runt 12. gick upp, satte oss vid datan och gjorde typ inte så mycket. sebbe låg typ i sängen hur länge som helst eftersom att han inte orkar gå upp. vi gjorde inte så mycket i några timmar och sen hoppa jag in i duschen och fixade mig efter det. när jag hade fixat mig färdigt så åkte vi in till sura. först åkte vi till ok och köpte korv, vi hade ju inte ätit nånting på hela dagen. efter det gick vi vidare till willys, satt där inne ganska länge och orkade inte gå någonstans. lite senare gick vi ut och stod ute ett tag sen gick vi till konsum. det är så himla kallt ute nu, jag orkar inte med vintern längre. jag vill ha sommar!! när vi väl hade kommit till konsum så va vi ganska kalla åså så vi stod där inne ett tag sen köpte vi godis. när vi hade varit där ett tag gick vi till släggans och hyrde en wallander film. när vi hade bestämt film ringde jag till mamma så efter en stund kom pappa och hämtade oss. när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket, vi typ åt och satt vid datan. vid typ 8 gick vi ut och åkte pulka, haha. det är inte så kallt när man rör på sig mycket och har mycket kläder på sig. när vi började frysa gick vi in, satte oss här, vid datan och nu ska vi kika på filmen vi hyrde. efter filmen blir det antagligen sova, skola imorgon igen ju.

ni får ha det så bra.

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar