tisdag 19 januari 2010

hejsan
idag har jag verkligen inte mått nå bra alls. jag vaknade vid 10 och låg kvar i sängen ett tag. sen gick jag och satte mig vid datan och gjorde ingenting, spelade the sims ett tag. sen la jag mig i sängen igen och tillslut blev ja jätte hungrig så jag gick ner och åt glass och satt framför tvn tills sebbe kom med halv 3 bussen med mina saker åså. när han kom så gjorde vi inte så mycket, vi har typ legat i sängen och läst ut malin+rasmus=sant och jag har typ spelat spel på hans mobil och sen har vi tittat på en beck film och sovit har vi säkert också gjort. sen typ halv 9 gick vi ut med alfons och sen kom sebbes mamma vid 9 och hämtade han. sen dess har jag inte gjort nånting, har suttit framför datan hela tiden. nu ska jag gå och hitta på nå annat.
ni får ha det så bra.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar