fredag 1 januari 2010

2009!

2009 har varit både bra och dåligt.
jag har träffat mycket nya vänner som jag älskar jätte mycket! jag har träffat vänner som jag både inte umgås med så mycket och såna som jag fortfarande är med nu. jag har fått jätte mycket minnen med många underbara personer som jag inte umgåts med så mycket förut.

louice stillman, du har fått mig till en mycket bättre människa! du hjälpte mig när jag hade det svårt och du sa till när du visste att jag började hamna i skiten, du är som en syster. jag älskar dig, du är guldvärd!

linnea lundkvist, du gjorde sommaren bäst! utan dig hade allt varit helt fuckat den sommaren. du har hjälpt mig så mycket och jag försökte verkligen hjälpa dig så mycket jag kunde. du ställde alltid upp och du va min absolut bästa vän. du ska veta att jag älskar dig lika mycket fortfarande, fast vi har glidit ifrån varandra.

sebastian ljungberg, du är den bästa pojkvännen man kan ha! du har hjälpt mig hela tiden när jag haft det svårt. jag älskar dig verkligen mest i hela världen. jag blev kär första gången jag såg dig. jag är så glad för att du är min alldeles egna och jag tänker aldrig släppa taget om dig, vad som än händer!

ni tre har gjort det här året bäst!
såklart är det massor av fler människor som varit med och gjort året bäst men det är sebbe,linnea&lollo jag umgåts med mest. alla som var med i somras gjorde sommaren helt klart bäst.
men nu är det 2010 och det ska bli ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar