onsdag 6 januari 2010

hejsan
jag hann inte skriva igår så jag får väl skriva lite om vad som hände igår nu då.
igår så vaknade jag & sebastian typ 1 nånting. vi låg kvar i sängen och typ glodde på varandra ett tag innan vi gick upp. vi har börjat sova inne nu för det är så kallt där ute eftersom vi inte kan ha alla elementen på med värme så kommer det ju inte in så mycket värme i själva sovrummet. vi typ satte oss vid datorerna när vi vaknade och efter någon timme eller nått sånt så gick vi ner och åt. vid 4 lr nånting så började jag fixa mig så jag och sebastian kunde åka till sura direkt när mamma kom hem. mamma kom hem typ halv 6 typ så då åkte vi direkt till sura. när vi kom in till sura så gick vi in på konsum och köpte lite godis och sen gick vi till 31an och åt kebab. när vi hade ätit klart gick vi runt lite och sen gick vi in på konsum igen. där köpte vi tre filmer för 99 kr, det var två beck och en gammal wallander. runt halv 8 typ kom mamma och hämtade oss vid konsum så åkte vi hem. vi satte oss vid datan lite snabbt och bara kollade lite om någon hade skrivit nånting lr nått sånt och sen gick vi ut i stugan och kollade på beck filmerna. efter det gick vi och la oss i sängen där ute och som vanligt läste sebbe lite för mig i en bok som jag läser i skolan. när han hade gjort det så bestämde vi oss för att gå in och sova där för att det är mycket varmare och sängen e mycket mjukare (a). när vi kom in så kunde vi inte sova så vi satte oss vid datorerna och gjorde typ ingenting, jag spelade the sims 3 ett litet tag. vid 5 nånting gick vi och la oss och somna ganska snabbt.
idag så vaknade vi runt 1. vi låg kvar i sängen som vanligt för sebbe är ju alltid jätte trött och orkar aldrig gå upp när man precis har vaknat, så vi måste ju såklart ligga kvar där i 100 år. när vi väl hade gått upp så satte vi oss vid datorerna igen och jag spelade lite på the sims 3, lr jag spelade ganska länge, jag har kommit ganska långt på våran familj. efter ett tag så gick vi ner och åt för vi va ganska hungriga kan man säga. efter det så gick vi upp igen och fortsatte att sitta vid datorerna och jag fortsatte att spela the sims så jag kom ju ganska långt. när mamma kom hem så gjorde hon typ världens godaste mat så när den var klar så gick vi ner och åt, mums. när vi hade ätit gick vi upp, fortsatte med datorerna som vanligt. vi har inget annat för oss och det är ganska mysigt tycker jag. efter ett tag så gick vi ut i stugan för att kolla på wallander filmen jag köpte. den var sjukt seg och den var 3 och en halv timme så vi orkade inte kolla klart. den sög verkligen, ska aldrig mer köpa en gammal wallander film. dom är absolut inte lika bra som dom nya är. det är mycket bättre skådespelare som är med i dom nyare och allt är mycket bättre i dom nya wallander, usch!! när vi hade kollat så långt vi orkade så gick vi in och satte oss vid datan. vi var inte trötta så va skulle vi annars göra. sebbe började iaf att kolla på min dator igen och försökte hitta felet, eftersom mitt internet inte har funkat eftersom man måste aktivera en sak så han satt och pula med det ett tag. efter att han suttit och hållt på ett tag sa han att det kunde funka om man avinstalera skiten och då gjorde vi det. vips så funka internet! gud va glad jag blev:'D så nu sitter jag faktiskt och skriver på den. aja nu ska vi väl göra nånting annat, ingen aning om vad, men nånting blir det väl.
ha det så bra allihopa.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar