måndag 18 januari 2010

hejsan
idag vaknade jag och sebbe runt halv 7. jag gick upp typ kvart i 7 och började fixa mig. jag fick väcka sebbe typ 10 gånger för att han skulle fatta att han skulle gå upp. vi åkte kvart i 8 och då släppte vi av sebbe vid skolan och sen åkte vi och tog sista sprutan mot livmoderhalscancer. jag kom tillbaka till skolan runt 10 i 9. då hade vi svenska och sen so, mitt och mathildas företagssak blir ju prima. sen hade vi lunch, köttbullar med makaroner. efter lunchen hade vi no och då kollade vi på film igen. efter skolan gick jag till badhuset och solade. när jag hade gjort det gick jag tillbaka till skolan och väntade på halv 3 bussen. när jag kom hem så satte jag mig vid tvn och kollade på hannah montana och magi på blablabla. sebbe kom vid halv 5 typ, lite efter. vi gick och la oss i sängen och sov tills han skulle hem(a). när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen och jag har haft ont i huvet nästan hela dagen och mår inge bra. det blir nog ingen skola imorn iaf.
nu ska jag hitta på nånting roligare.
ha det så bra.
puss!



min älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar