lördag 16 januari 2010

hejsan

jag har inte haft tid & inte orkat skriva här dom senaste dagarna, varit mycket åså. aja igår så var det ju skola iaf, det va väl helt okej iallafall, inte lika segt som det brukar. idrotten var faktiskt rolig, iaf när det inte var så många i vårat lag. slöjden var typ den segaste slöjden vi haft, kolla på typ tusen filmer på NOn och på matten jobbade man ju bara med tråkiga saken som vi håller på med. efter skolan gick jag och sebbe till badhuset och solade, efter det gick vi till konsum och köpte en beckfilm och dricka. efter det gick vi till skolan och väntade på bussen som kom fyra men vi orkade inte vänta så jag ringde pappa så han fick komma och hämta oss istället. när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket, det vanliga, satt vid datan & kollade på wallander och beck.
idag så vaknade vi av att klockan ringde runt halv 10, jag visste inte att sebbe hade ställt klockan så jag blev lite förvånad, jag hade glömt att han skulle på blabla så han åkte runt 10. när han hade åkt så åt jag en macka och sen började jag städa berits bur och sen la jag in mer hö & halm till alfons så han får det varmt. när det var klart så duschade jag och sen la jag mig framför tvn och tittade på magi på blablabla och lite mer och sen somnade jag och sov i typ en timme. när jag vaknade hade jag fått jätte ont i huvet och halsen så mådde inte så bra då precis. satt vid datan och spelade the sims 3 ett tag sen kom sebastian igen och då gjorde vi inte så mycket. vid sex nånting så kom pappa hem med pizza så då gick vi ner och åt och sen gick vi ut med alfons och han var faktiskt som en hund för en gångs skull. sen gick vi in och satt vid datan igen och efter ett tag när vi inte orkade va inne mer så gick vi ut och åkte pulka i en liten backe vi har här utanför. nu har vi precis kommit in typ, lr det var ett tag sen men ändå. nu vet jag inte vad vi ska hitta på, vi sätter väl på en film och kollar på den och sen blir det väl sova lr nånting.
ni får ha det så bra.
puss!

. jag saknar min lollo ;(<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar