torsdag 7 januari 2010

hallå mina vänner
idag var det ju första dagen i skolan. skönt att vi börja på en torsdag iaf, då blir det ju fredag fortare. vi hade först skolans val där vi först snackade om att vi skulle få en ny i klassen och sen babblade ulla li om massor av saker. efter det hade vi idrott, vi snackade bara där också. typiskt, när jag väl hade kläder och bytt om så skulle vi bara snacka -.- men efter det hade vi ganska lång lunch så jag och jennifer gjorde inte så mycket, satt och snackade mest och sen gick vi och åt och det var blä mat som vanligt. efter lunchen hade vi engelska, där gjorde vi massa hörövningar, det var ju inte speciellt kul precis. efter engelskan hade vi svenska, där hade vi grammatik och sen fick vi läsa i typ nåra minuter. efter svenskan hade vi bild, jag,jenny,jennifer&tobbe jobbade med våran gruppuppgift. den blir ganska bra tycker jag iaf, det är bara lite som saknas. vi slutade 15.20 och då gick jag och jennifer t aulan och väntade på sebastian. sen satt vi och väntade på bussen som kom 16.00. när jag och sebastian kom hem så satte vi oss vid datan typ och gjorde inte så mycket. jag har ingen aning om vad vi ska hitta på, sebastian ligger i sängen och är inte speciellt glad så jag får väl hitta på nånting så att han blir glad lr nånting. ikväll så ska vi väl titta på någon film och läsa sen blir det väl att sova tidigt för vi är nog ganska trötta eftersom vi inte sov så många timmar inatt. och det är är ju världens segaste sak för det dampar så jag kan inte lägga in bilder heller så det får ni stå ut med, kommer bilder sen när jag kan lägga in.
ni får ha det så bra.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar