onsdag 13 januari 2010

hejsan
jag har verkligen inte orkat skriva nånting, jag orkar egentligen inte nu heller men jag gör det ändå. jag skriver lite kortfattat om dom här dagarna som varit nu då.
i måndas så var det skola, vi hade tyska,so,svenska och no sen slutade vi 13.05. då gick jag och jennifer till badhuset och solade. när vi hade solat kom pappa och hämtade mig sen åkte jag hem och gjorde typ ingenting resten av dagen.
igår så va det skola igen då, fast vi hade lite fler lektioner då da. vi hade engelska,matte,so,tyska och klassråd, sen slutade vi 14.30 ungefär. när jag hade slutat så åkte jag och sebastian hem till mig och där gjorde vi inte så mycket, vi satt vid datan, tittade på film,sov och var ute med berit typ.
idag så har jag först varit i skolan, vi hade no,tyska,so,svenska,matte och nu har vi börjat ha hemkunskap också. vi slutade 15.30 och då väntade jag på bussen tills fyra sen åkte jag hem och sen dess har jag bara ätit,suttit vid datan och varit seeg. nu så ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag väl sätta mig framför datan igen. mamma ska åka å handla och hämta madde och pappa åker och jobbar snart så jag kommer bli själv, läskigt jö :( aja nu ska jag kila, ni får ha det så bra!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar