lördag 2 januari 2010

hejsan

idag vakna jag & sebbe klockan 11, vi hade ställt klockan för vi skulle in till stan tänkte vi. när vi vaknade så va sebbe såklart jätte trött och orkade inte gå upp så vi va ju tvugna att ligga kvar där ett tag. efter ett tag, typ en halv timme lr nå så gick vi in. när vi gick in så började jag typ fixa mig och så åkte vi till sura och åkte med 13.21 tåget till stan. i stan så började vi med att dela på en mega meny på saffets och gick sen till new yorker och köpte ett linne, sen gick vi och titta på skor och sånt och sen vidare till gina tricot och köpte ett linne där också. sen gick vi runt lite och gjorde ingenting typ, tittade lite i affärer. köpte lite smink HM också. vi åkte tillbaka till sura med bussen som gick typ 16.20 lr nå. i sura så gick vi till släggans och hyrde två filmer och sen gick vi till konsum och köpte lite godis som vi ska ha till ikväll. när vi kom hem så satte vi oss vid datan sen kom ronny och sen gick jag & sebbe ner och åt.
nu sitter jag här i sängen och skriver och lyssnar när sebbe & ronny lyssnar på musik och sjunger.. schack spelar dom också igen, får se vem det går bäst för den här gången då.
aja nu ska jag väl försöka hitta på nånting med mig själv för jag tror inte dom kommer va speciellt sociala på ett tag iaf.


hare bra,


pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar